En Marknads och Sälj organisation behöver ha många olika kompetenser för att klara samtliga uppgifter. Men de allra flesta har det inte. Men likväl behövs kompetenserna!
Scrolla ner så kan du läsa mer om vad erbjuder inom respektive tjänst.

Marknads och Säljstrategin måste i sin helhet bygga på företagets strategiska målsättning. VIKTIGT att Marknads och Säljstrategierna stödjer varandra! Allt för ofta går marknads och säljorganisationerna i otakt med varandra.
Alla bolag därute behöver en Smarketing Playbook.
Marknads och Säljstrategin ska resultera t i en gemensam plan, Smarketing Playbook och en taktisk Marknadsplan. Marknads och föräljnings-organisationen behöver vara fullt informerade om hur planen kommer exekveras.
För att få ut den fulla potentialen av båda organisationerna arbete är detta helt vitalt.
När den taktiska marknadsplanen är på plats börjar arbetet alltid med utveckling av intressant och relevant innehåll. När innehållet är på plats kommer det användas till den egna webben, SoMe poster, inbound och utbound. Det är också vanligt att det är grunden till korta och/eller längre filmer.
En grafisk profil som presenteras i en Brand Guide är en representation av ditt företag och dina värderingar. Förutom ett tydligt regelverk kring logotyp, färger och typsnitt, får du tillgång till praktiska mallar, t ex Powerpoint standardmall, som kan användas av hela företaget. På så sätt kan du vara säker på att din profil används korrekt och konsekvent i alla sammanhang där ditt varumärke syns.
Vi hjälper dig att göra teknik & innovation lätt att förstå där tjänster som produkt-demonstrationer, 3D-animationer, rörlig grafik och Unreal Engine används. Lösningarna kan användas på den egna webben, i Powerpoint presentationer, på events eller i utbildnings-syfte.
Alla gillar en webb som innehåller kunskap och presenterar vilka värden företaget levererar, på ett tydligt och lätt tillgängligt sätt.
UX är inte en delleverans, det följer med hela vägen. Visuell design är inte yta, det är en del av idéprocessen. Implementationen är inget som knyter ihop säcken, den är med från början.
Vi gillar att ifrågasätta varandra – vi bollar lösningar och tänker iterativt. Allt för ett bättre resultat!
Med en lång erfarenhet av olika typer av uppdrag, både i studio och på location tar vi fram bilder och/eller film som speglar din verksamhet. Det gäller att veta hur bilder och filmer ska användas. Är det för SoMe, webben eller produktmaterial eller företags-presentationer. Tillsammans hittar vi bästa förutsättningar för projektet och de bilder och/eller filmer du behöver. Det kan till exempel vara porträttbilder, företagsbilder, reklam- och idébilder, verksamhetsbilder eller filmer, inredning-, arkitektur- och miljöbilder eller modell- och produktbilder eller filmer.
Ett event är ett mycket intressant skyltförnster mot omvärlden där det erbjuds riktiga möten, människa till människa. Ett syfte och mål behöver alltid sättas för eventet. När det är satt behöver grundläggande innehåll tas fram för att sedan kunna producera demos, animerade presentationer och give aways. Ska det till och med vara någon typ av aktivitet på eventet som en talare, en trollkarl eller en karrakitatyr tecknare.
Vi pratar om digital strategi!
Mycket har sagts och skrivits om digitalisering under många år. Frågan vi ställer oss är varför vi inte kommit längre. Bara inom sälj- och marknadsprocesserna är det fortfarande många "lösa trådar" som inte hänger ihop. Hur hänger CRM systemet ihop med Market Automation eller med ERP/ekonomisystemet?